test

Klachten

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u desondanks een slechte ervaring hebben met onze service of ons product, dan horen wij dit graag.


Bij voorkeur via email info@lignaco.com. Kunt u uw klacht eventueel verduidelijken met een foto, dan vragen wij u deze foto toe te voegen aan uw e-mail.

Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht en zullen zo spoedig mogelijk inhoudelijk reageren op uw klacht (uiterlijk binnen 1 week).


Lignaco.com is gecertificeerd door Thuiswinkelwaarborg (NL) en BEcommerce (BE). Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of aan het Europees ODR Platform


De leveringsvoorwaarden zijn opgesteld in nauwe samenwerking met de consumentenbond. Uw zekerheid voor veilig winkelen. Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland. Thuiswinkel.org heeft meer dan 2.000 leden die online producten en diensten aan consumenten verkopen. Onze leden realiseren samen ruim 70% van alle online consumentenbestedingen in Nederland. Zij komen uit uiteenlopende branches, waarvan een groot deel uit 'home & garden', 'fashion', 'technics/IT/office', 'consumer electronics' en 'sport/toys'.