Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u veelgestelde vragen over onze service, levering, betaling en producten.
Zit uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.
 
  • Hoe kan ik bestellen?
     
    Zie 'Bestellen' voor een beknopte uitleg over de bestelprocedure
     
     
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
     
    U kunt bij ons op een aantal manieren betalen:
    1. Bancontact (2.50 euro betaalkorting)
    2. iDeal (2.50 euro betaalkorting)
    3. Maestro
    4. Creditcard
    5. Vooruitbetalen per bank
    6. PayPal
     
     
  • Wanneer wordt de bestelling bezorgd?
     
    U plant direct zelf de bezorgdatum in de plankalender. We zullen zonder tegenbericht uw bestelling op deze datum bezorgen. 
     
     
  • Wat zijn de bezorgkosten?
     
    De bezorgkosten zijn afhankelijk van het door u bestelde produkt. Vanaf 3 big bags gratis bezorgen, 2 big bags 25 euro en 1 big bag 50 euro bezorgkosten.

     

  • Heb ik een e-mailadres nodig om te kunnen bestellen?
     
    Nee, echter om u zo goed mogelijk te informeren is het makkelijker als wij van u een e-mailadres hebben.
     
     
  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
     
    Ja, in dit geval dient uit te vinken dat uw factuur- en bezorgadres hetzelfde zijn. 
     
     
  • Ontvang ik een orderbevestiging?
     
    Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. Als uw bestelling gereed is voor bezorging wordt u door onze klantenservice gebeld.
     
     
  • Ontvang ik een aankoopbewijs?
     
    U ontvangt een factuur van de bestelling per e-mail na levering. Deze factuur geldt als aankoopbewijs.